in

Gibi replikleri: ‘Kardeşim ben senin yılgın bir hoşgörüyle beni benimsemene mi kaldım’

Exxen dijital platformunda hayata geçen GİBİ dizisinin replikleri son dönemde internette en çok aranan konuların başında geliyor. ‘kardeşim ben senin yılgın bir hoşgörüyle beni benimsemene mi kaldım’, çaya şeker atanla ben konuşmam en popüler repliklerden bazıları. İşte Gibi dizisinde geçen ve en sevilen replikler

Gibi dizisinin sevilen replikleri internette sıklıkla aranan konuların başında geliyor. Şuana kadar en çok kullanılan replik ise, kardeşim ben senin yılgın bir hoşgörüyle beni benimsemene mi kaldım sözü oldu. Bir birinden bağımsız bölümler ile izleyici karşısına geçen Gibi, kısa sürede büyük hayran kitlesine ulaşırken, bölümlerde geçen sözlerde gün içinde kullanılmaya başlandı. İşte Gibi dizisinin en çok sevilen replikleri;

‘Sen IBAN’a Ayben mi Diyorsun’

‘Kardeşim ben senin yılgın bir hoşgörüyle beni benimsemene mi kaldım’

El vardır, ele olur el. Bel vardır, bele olur bel. Dil vardır, dile olur dil. Göl vardır, göle olur göl. Döl vardır, döle olur döl.

Saat daha sabah 8. Büyücüler açılmamıştır. Gidelim şurada bir yerde çay kahve bir şeyler içelim

Sadece 10 liramın olması, 0 liramın olmasından daha çok canımı yakıyor, anladın mı? Beni bu 10 liradan kurtar ya kurbanın olayım

Ya güzel kardeşim bir şeyin tam tersini söyle al sana farklı bakış açısı.

60 adet yumurta, 5 kilogram beyaz peynir, 10 litre süt, 4.5 kilogram tavuk göğsü, 2 kilogram yulaf, 6 adet 1 kiloluk yoğurt, 1 litre bebe yağı + 46 numara bay terlik

Ben yanlış geldiğimi anladım da siz çok yanlış gözüküyorsunuz. Buraya ‘Mandosi’ yazıp, kendine Esat diyip, Kadir ismiyle olmuyor.

Çorbamın içine mermi koymuşlar. Bir mesaj olarak mı acaba? Allahın dinlenme tesisinde bu ne sembolizm ya?

 

İlkkan bizim senle sırt sırta verip de s*kemeyeceğimiz insan yok, ben buna inanıyorum kardeşim..

İlkkan sen hayırdır n’oldu sana bir kaç gündür kangal köpeği gibisin..

ne oldu, ne düşünüyorsun?

– bi şey düşünmüyorum.

– nasıl lan illa bi şey düşünüyosundur.

– ya ilkkan birisine ne düşünüyosun diye sormak çok saçma yaa. ayrıca nezaketsiz de bir şey abi. kusura bakma ama bence öyle yani.

kimsenin hiçbir şey bilmediği yerde bir insan her şeyi bilebilir.

avcı ne kadar hile bilirse, ayı da o kadar yol bilir.

bak bu tek başına yeter ilkkan. karanlık, kadim, kötücül bir güç uyanır da bize zarar verirse diye gofret aldık!

badanacı: benim adım ünal. ne garip değil mi? ailelerimiz sanki kaderimizin adını çoktan koymuş gibi. bizim için düşünülen neyse onu yaşıyoruz. abim mesela ahmet. babamız bizim için herşeye karar vermiş. amaaan işte böyle…

yılmaz: ben tam anlamadım abi ya.

badanacı: babam abime ahmet ismini koymuş.

yılmaz: evet

 

Yorumlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Yükleniyor...

0